„Négyszer öt inch-es filmre dolgoztam, régi, klasszikus technikával, amikor be kell bújni egy kendő alá. Lassú technika, de épen ezért nagyon erős, mert benne van az idő minden képben. Egy óra alatt csak 4 képet tudok elkészíteni. Utómunkánál is sokkal nagyobb koncentrációra van szükség a folyamatok során, a labormunka és szkennelés is sokkal hosszabb, mint a manapság szokásos digitális technikáknál. De hiszek benn, hogy minden perc, amit az elkészítéssel töltök, visszajön a képen.
Nagyon örülök, hogy részt vehettem a pályázaton, ez pont olyan lehetőség volt számomra, amire hosszabb ideje vártam. Kimondottan személyre szabottnak éreztem a feladatot. Igaz, hogy én nyertem, mindazonáltal pontosan látom a hiányosságaimat, azt az irányt, amerre fejlődnöm kell, de az elnyert díj által komoly megerősítésnek érzem, hogy jó úton haladok. A pályázat sikere pontosan akkor jött az életemben, amikor a legnagyobb szükségem volt rá. Úgy érzem, egy út elején vagyok, de most megerősítést kaptam, hogy ez az énnekem rendelt út.
Két dolog volt fontos a fotó koncepciójának kidolgozásakor: egyrészt, hogy időtlen dolog legyen – se divattal, se más irányzattal nem akartam kapcsolatba hozni, mert egyrészt a gyöngy is ilyen kortalan számomra, másrészt szeretem a képeimet az idő síkja fölé emelni. Nem függhet attól a kép értéke, mikor, mely korban nézik meg. E koncepcióban nagy példakép számomra Richard Avedon - az ő stílusára jellemző ez az időtlenség.
Másik fontos szempontom a természetesség. Úgy érzem, ezt a koncepciót talán nekem sikerült a pályázók közül a legjobban megvalósítani. Nagyon hiszek minden emberben, az a leglényegesebb dolog, hogy a természetességet, az embert magát meg tudjam mutatni a képen. Az a célom, hogy ebből az emberből egy kis villanást, a személyiség egy valódi, kendőzetlen részét láttassam, vagy elhitessem, hogy a képet nézve megláttunk „valamit”. Szeretném megköszönni a stábomnak, különösen Medeának, az Xpose Agency modelljének, hogy segített a céljaimat megvalósítani.”